Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Outsourcing získávání zaměstnanců
Gemrich, Jan ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s možnostmi, výhodami a nevýhodami současného outsourcingu, poukázat na omezující faktory využití outsourcingu a jeho rizika a na praktickém příkladu se pokusit osvětlit vznik a průběh outsourcingové vztahu a vymezit přínos a omezení vzniklá outsourcingem získávání zaměstnanců jako součásti personální práce. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř samostatných kapitol, postupně popisujících personalistiku, činnost získávání zaměstnanců, pojem outsourcing a samotný outsourcing získávání zaměstnanců. První dvě kapitoly čtenáře blíže seznamují s pojmy personalistika a získávání zaměstnanců a stručně popisují procesy, které v rámci těchto činností probíhají. Cílem třetí kapitoly zabývající se outsourcingem, je definovat tento pojem, popsat historii této činnosti a její vznik a zároveň popsat využití outsourcingu, jeho omezení, přednosti a nedostatky. Část zaměřená na outsourcing získávání zaměstnanců ukazuje na fiktivním příkladu vznik, fungování a případný zánik partnerského vztahu mezi odběratelem a externím dodavatelem outsourcované služby. Příkladem, který vychází ze současné praxe, je vztah firmy podnikající v oblasti IT a firmou zajišťující získávání potencionálních.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.